Presentation av Amanda Lightfield

Hejsan på er alla goa och glada där ute!
Mitt namn är som ni kanske redan förstått Amanda Lightfield och jag är en glad tjej på 16 år och ägnar mycket av min tid med mina hästar och SSO vänner.
Mina IRL intressen är djur, fotografera, vara med mina vänner, vara ute i solen och hitta på saker med familjen.. även såklart att sitta vid datorn! :D

Jag har ägt klubbarna Frost Rainbows & Golden mules men inte riktigt fått all den hjälp jag velat ha så jag stressade runt för att klara allt själv, det ledde till upplösning och en paus från klubbägandet.
Nu när daph gärna vill ha en klubb med mig så känns det väldigt bra då hon är väldigt erfaren hon med, och detta kommer bli lättare för oss båda!

Jag driver även bloggen www.Snowgaze.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Elizabeth highstar

Har en fårga. Hur vet man om man har plats i klubben på kön? Fettmärkar ni eller nåt sånt?

Svar: Nej ni får ju ett brev! :) / Daphne
oceanwarrior.blogg.se

2013-06-30 @ 22:20:02
Postat av: Elizabeth highstar

Jag har typ fått plats nu. Elr är nt med på kön längre och folk har rullat fram i kön. Men jag är bort rest nu. När försvinner min plats?

2013-06-30 @ 22:59:47



Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Skriv din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till Ocean Warriors! Text om klubben under konstruktion.



- Svordomar är tillåtna men får inte riktas mot någon eller på ett sätt som förstör stämningen.

- Bråk tas alltid i grupp chatt, och övriga får ej lägga sig i för att man då riskerar att få en varning själv.

- Aldrig vara elak mot någon, i och utanför klubben.

- Alltid välkomna nya och försöka säga hej till dom som loggar in för att man känner sig sedd då.

- Om du har tänkt att lämna så kontakta Daphne eller Amanda och förklara, har det hänt något kanske vi kan lösa det tillsammans.

- Passa tiderna till events, kommer man över 5 min försent så får man tyvärr inte vara med.

- Inte spamma i chatten.

- Visa respekt och gott uppförande.

- Kom på minst två aktiviteter i veckan för att räknas som aktiv.

- Har du en titel så se till att följa upp till den.

- Skriv så mycket du kan i klubbchatten! Det blir bra stämning och man finner nya vänner.

- Du får högst bli medlem i klubben 3 gånger på 3 månader, lämnar du den tredje så får du inte komma tillbaka. När dom tre månaderna är slut så får du 3 st till chanser och så vidare.


Bryts någon av reglerna så får du en tillsägelse om att sluta, upprepas det så får du en varning, vid ännu en upprepning kickas du utan förvarning.


Klicka på bilderna för att få mer info om oss!


Medlem:
Standard titel.

Elev:
Eleverna ska se till att medlemmarna mår bra och att reglerna följs. Märker eleverna att någon mår dåligt i klubben eller bryter mot reglerna så har dom rätt att ev. ge personen en varning om ägarna ej är online och kontakta klubbägarna via mejl.

Stallflicka:
Efter mötet varje söndag tittar ägarna på medlemslistan och de personer som varit nära att åka ut ur klubben p.g.a oaktivitet får titeln stallflicka som en andra chans att bättra på sig. Har dom inte bättrat på sig till nästa klubbmöte så kickas dom under mötet.

Erfaren:
Varje klubbmöte utser vi 2 personer som varit mest delaktiga i klubbchatten och på aktiviteter och som då blir erfarna ryttare som belöning, och har i uppgift att se till att chatten blinkar hela nästa vecka.

Ridlärare:
Två personer utses varje möte till att bli Amanda & Daphne's medhjälpare och även hålla en aktivitet på medlemmarnas dag (onsdag). De fotograferar under lördagens event om dom vill och skickar till ägarna, och hjälper till på övriga aktiviteter och events.

Mästare:
Titel som man kan vinna under events och klubbmästarskap, vanligtvis vinner man 1 veckas mästare men vid mycket omfattande event kan man vinna en längre periods mästare.


Endast dom som kommer på mötena har chans att få en titel!